Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

ΜΕΤΕΜΨΥΧΩΣΗ


                     ΜΕΤΕΜΨΥΧΩΣΗ    (3)


Αγαπητέ καθηγητή Αριστείδη Ουράνη, www. Arouran@ yahoo.gr

      Είναι μεγάλη χαρά και τιμή που επικοινωνήσατε μαζί μου και μου εκθέτετε τις σπουδαίες απόψεις σας επάνω στο θέμα του πρόσφατου συνεδρίου της Γενεύης, για τα Παράλληλα Σύμπαντα, και για το οποίο συζητήσαμε στη σχολή τις προάλλες.
      Ίσως το κάνετε, λόγω των σθεναρών αρνητικών απόψεων που εξέφρασα, ίσως γιατί είμαι γιος του φίλου σας πατέρα μου, που είχε τις ίδιες απόψεις με σας περί εξωγήινης ζωής στο Σύμπαν.
      Ούτως ή άλλως οι επιστημονικές απόψεις σας είναι γερά θεμελιωμένες θεωρητικά, αλλά έχω πάντα τις αμφιβολίες μου, ειδικά στο θέμα της επανένωσης.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά σας:

«Υπάρχουν άπειρα παράλληλα σύμπαντα σε μέγεθος κόκκου άμμου, και εκεί πηγαίνουν όσοι φεύγουν απ τη ζωή στη γη.
      Σ αυτά συμβαίνει μια συνεχής μεταφορά και «κάποιου είδους μετεμψύχωση» των ανθρώπων που πεθαίνουν, όχι βέβαια με την ετοιμολογία του όρου, αλλά κάτι παρόμοιο.
Όπως είναι γνωστό λέγοντας κύτταρο εννοούμε τη μικρότερη γνωστή ζωντανή μονάδα, το μικρότερο τμήμα κάθε οργανισμού, που χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη ζωής. Αποτελεί τη μορφολογική και λειτουργική μονάδα από την οποία αποτελούνται οι οργανισμοί. Αποτελείται από δύο κύρια συστατικά: το πρωτόπλασμα και τον πυρήνα. Η χημική του σύσταση χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη λευκωματωδών ουσιών, με μεγάλη περιεκτικότητα σε φωσφόρο και σίδηρο.
Στον πυρήνα βρίσκεται το D.Ν.Α. (δεσοξυριζοβουνουκλεϊνικό οξύ), που φαίνεται ότι περικλείει το μυστικό της ζωής.
Επιστήμονες έχουν κατορθώσει να δημιουργήσουν τα "πρωταρχικά κύτταρα" σε ένα πείραμα που μπορεί να δείξει ότι η ζωή άρχισε στο διάστημα και στη συνέχεια βρέθηκε στη γη. Δηλαδή τα βασικά συστατικά της ζωής ενδέχεται να έφτασαν στη Γη μέσω μετεωριτών ή αστεροειδών, ισχυρίζονται οι ερευνητές της NASA.
Μάλιστα πρόσφατα παρήχθησαν  κύτταρα σε ένα εργαστηριακό πείραμα που αναπαρήγαγε τις σκληρές συνθήκες του παγωμένου διαστρικού διαστήματος. Αυτο-αντιγραφικά μόρια από το διάστημα εξελίχθηκαν στη πρωτόγονη ζωή, σε μια νεαρή Γη μέσω των κομητών, μετεωριτών ή της διαπλανητικής σκόνης, όπου αυτά έδωσαν το εναρκτήριο λάκτισμα της ζωής στον πλανήτη μας. Αυτό υπονοεί ότι η απεραντοσύνη του διαστήματος γεμίζει με τις χημικές ενώσεις που, εάν προσγειωθούν σε ένα φιλόξενο περιβάλλον όπως η Γη μας, μπορούν εύκολα να γίνουν άλματα στην έναρξη της ζωής. Η Dr Monica Grady, από το μουσείο φυσικής ιστορίας στο Λονδίνο, το οποίο έχει αναλύσει τους Αριανούς μετεωρίτες για τα σημάδια της ζωής, είπε: "Ξέρουμε από πολύ καιρό ότι οι δομικές μονάδες για τη ζωή υπάρχουν στο εξωτερικό διάστημα. " Με το θάνατο του ανθρώπου, τα ζωικά κύτταρα διαλύονται σε άτομα, ηλεκτρόνια, νετρόνια κλπ, τα οποία μέσω ενός πανσυμπαντικού κωδικού επαναβρίσκονται στα διάφορα παράλληλα σύμπαντα, οπότε εκεί ενώνονται και σχηματίζουν το ίδιο αρχικό σώμα με την ίδια μορφή, αλλά σε άλλες διαστάσεις. Οι διαστάσεις μπορεί να είναι υπομικροσκοπικές  ή γιγάντιες.
      Τα πρόσωπα αυτά ζουν ζωές παραπλήσιες με το προηγούμενο σώμα, αλλά ακολουθούν πορείες  ή ίδιες ή διαφορετικές και άπειρων στιγμών της προηγούμενης ζωής. πχ μια μορφή παθαίνει ένα ατύχημα, που παρά λίγο απέφυγε στην προηγούμενη ζωή και μένει ανάπηρη….»

      Εσείς βέβαια διατείνεστε ότι υπάρχει τέτοιο άπειρο πιθανοτήτων στο άπειρο Σύμπαν, που όλα είναι δυνατά, τέτοια μεγέθη και πράγματα που ούτε η πιο ευφάνταστη φαντασία ανθρώπου δεν μπορεί να αναλογιστεί.
      Οι αντιρρήσεις οι δικές μου εστιάζονται στο ότι η θεωρία αυτή, αν και άριστα θεμελιωμένη επιστημονικά, δεν διαθέτει την παραμικρή όχι μόνο  απόδειξη αλλά ούτε απλή ένδειξη περί της ορθότητάς της και είναι δύσκολο να την ενστερνιστεί ο ανθρώπινος νους.


Κοντεύω να τελειώσω το e mail, όταν μια φωτεινή δέσμη φωτός με διάφορους πολύχρωμους κυματισμούς έπεσε στην οθόνη του κομπιούτερ μου.
     Στην αρχή δεν έδωσα σημασία, άλλαξα πρόγραμμα, αλλά η δέσμη εξακολουθούσε να εμφανίζεται οπότε μου ήρθε η ιδέα:
Παίρνω το ηλεκτρονικό μου φωτόμετρο, το συνδέω στον Πισί, κατεβάζω ένα πρόγραμμα μετατροπής των φωτεινών συχνοτήτων (νταουνλόντ) από το ιντερνετ και βρίσκω συγκεκριμένες αλγεβρικές παραμέτρους.
Επί 2 ώρες παλεύω να ερμηνεύσω το σήμα που πιθανόν κρύβεται με την πεισματική συνεχή επανεμφάνιση της δέσμης και κάνω αλλεπάλληλες απόπειρες «διαβάσματος» του πιθανού σήματος.
      Βγαίνουν διάφορα ακαταλαβίστικα αριθμητικά, αλγεβρικά, γεωμετρικά και άλλα παράξενα σχήματα σχήματα, ώσπου ένα απ αυτά σε καθαρή Ελληνική γραφή………: «ΠΙΣΤΕΨΕ ΧΑΖΟΓΙΩΡΓΗ».
      Μένω στήλη άλατος  μη πιστεύοντας στα μάτια μου. Έρχεται μπροστά μου η εικόνα του μακαρίτη Γιάννη του πατέρα μου και σαν να τον ακούω: ….Σταμάτα να καπνίζεις Χαζογιώργη….Μην αφαιρείσαι Χαζογιώργη….Ν ακούς τη μάνα σου Χαζογιώργη….
Ο πατέρας μου, τον οποίο χάσαμε προ 5ετίας, διατέλεσε διαπρεπής Φυσικός, με διδακτορικό στην Αστρονομία είχε πάθος με την εξωγήινη ζωή, στην οποία πίστευε ακράδαντα και μάλιστα όπως μας διαβεβαίωνε σοβαρά, είχε ερευνήσει και επικοινωνήσει πολλές φορές με άλλους πολιτισμούς. Αυτά τα πίστευα σε μικρή ηλικία, αλλά μετά τις σπουδές μου και με την αρνητική διάθεση που έχουν όλοι οι νέοι προς τους γονείς τους, παρότι του είχα υπερβολική αδυναμία σαν πατέρα, του αντέκρουα πεισματικά τα επιχειρήματα και αρνούμουν να δεχτώ τις διαβεβαιώσεις του και τις προσπάθειες και προτροπές του να κάνουμε μαζί μια επαλήθευση της επικοινωνίας.
Και να τώρα που λαβαίνω σήμα απ αυτόν, υπονοώντας ότι  υπάρχει σε κάποιο είδος ζωής και επικοινώνησε μαζί μου.
   Δεν μπορώ να το χωνέψω και αδυνατώ να πιστέψω ότι μπορεί να ζει σε άλλο παράλληλο Σύμπαν, αυτά δεν γίνονται, σίγουρα κάνει λάθος ο καθηγητής μου…..
Μετά την ταραχή μου και την συγκίνηση που μου προκάλεσε το μήνυμα, έμεινα σε διαλογισμό. Αυτή η τακτική, που είχα διδαχθεί από κάποιον σπουδαίο Ινδό δάσκαλο Γιόγκα, και που με είχε βοηθήσει πλειστάκις να χαλαρώνω και να ηρεμώ, ώστε να αποδίδω καλύτερα στις μελέτες και εργασίες μου, μου χρησίμευσε και τώρα για να υπολογίσω τα πιθανά σενάρια της μυστηριώδους δέσμης και του μηνύματος.
Μπόρεσα να βρω πολλές εκδοχές που να δικαιολογούν μια τέτοια παρτέμβαση ηλεκτρονική, όπως φάρσα, διαφυγή από άλλο πρόγραμμα, διαφημιστικό τρυκ κλπ, αλλά εκεί που σκόνταφτα ήταν στο «Χαζογιώργος». Ανυπολόγιστες ήταν οι πιθανότητες να εστάλη κατά λάθος τέτοια συγκεκριμένη λέξη από οπουδήποτε.
Τελικό συμπέρασμα του διαλογισμού μου: Μπέρδεμα….
Αποφάσισα τότε να στείλω το περιστατικό στο σεβαστό μου καθηγητή Ουράνη, γνωρίζοντας ότι ενισχύω την επιχειρηματολογία του για τα Παράλληλα Σύμπαντα και την πορεία του ανθρώπινου γένους.
Συνεχίζω λοιπόν και τελειώνω το e-mail, με μια λεπτομερή αφήγηση του περιστατικού με τη φωτεινή αχτίδα, και με τη φράση:
      - ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ
        ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ.
Η απάντηση του καθηγητή:
      - ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗΣΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΔΕΣΜΗΣ!
        ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΗΣ
        ΑΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ! ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΣΕ
        ΠΕΙΣΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου